Dobry firmowy papier

Każdy element marketingu wpłynąć może na wyniki finansowe firmy, nawet ten pozornie nieistotny. Jednym z nich jest firmowy papier, który stanowić może pierwszą drogę kontaktu z potencjalnym klientem. Trzeba pamiętać, że wysoka jakość takiego papieru, a także jego interesujący projekt budują pozytywne skojarzenia z daną marką, co jest w biznesie niezwykle istotne.

papier


Każdy papier firmowy, który tworzony jest w firmach działających w branży poligrafia Poznań ma wydrukowane logo firmy. Najlepiej jeśli samo logo ma ciekawą i łatwą do zapamiętania formę, zaś jego kolorystyka zazwyczaj determinuje kolorystykę pozostałych elementów firmowego papieru. Duże znaczenie ma też dobór odpowiedniej czcionki, która powinna być ładna i czytelna. Elementami dobrze widzianymi na takim papierze jest też nazwa firmy, jej adres, numer telefonu czy adres strony internetowej. Czasem pojawia się tam też hasło reklamowe, jednak tylko wtedy, jeśli jest rzeczywiście dobre. Liczy się też grubość i gatunek papieru, które często decydują o ostatecznym wrażeniu, jakie sprawia papier.